1η Ημέρα Παγκοσμίου Λόγου

epainos symmetoxis ritoriki omada

Την Τρίτη 15 Μαρτίου 2016 η ρητορική ομάδα του σχολείου μας συμμετείχε στην 1η Παγκόσμια Ημέρα Δημόσιου Λόγου, που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Η εκδήλωση αυτή διοργανώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια της World Speech Day. Την ημέρα αυτή, σε πολλές χώρες του κόσμου διατυπώνονται ομιλίες με σκέψεις για έναν καλύτερο κόσμο.

Πήραν μέρος μαθητές από το 3ο ΓΣ Γλυφάδας, το 2ο ΓΣ Αλίμου, το 6ο ΓΕΛ Ν. Σμύρνης, το Αμερικανικό κολλέγιο και φυσικά από το 7ο ΓΕΛ Ν. Σμύρνης, ενώ ομιλίες ακούστηκαν και από φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Από το σχολείο μας ομιλητής ήταν ο Χρυσόστομος Βρεττός, μαθητής της Γ΄Λυκείου, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα:" Προσφυγικό ζήτημα, πρόβλημα ή ευκαιρία;" Παράλληλα, οι μαθητές της ρητορικής ομάδας του σχολείου μας συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία διατυπώνοντας ερωτήσεις στους ομιλητές.

Το σχολείο μας συγχαίρει τόσο τον ομιλητή  για την εξαιρετική του παρουσία, όσο και τους μαθητές της ρητορικής ομάδας μας: Mπουκουβάλα  Μελίνα, Ταμπουρά  Μυρτώ, Κολεντίνη  Ελένη, Μπέση  Σοφία, Μπέση Στέλιο, Παναγιωτοπούλου  Εμμανουέλα, Παπαδοπούλου Εύη, Αντωνίου Δάφνη,  Γλεντή   Αθανάσιο,  Γρηγοριάδη Γρηγόρη, Κωνσταντάκη  Βασιλική, Οικονόμου Μάξιμο, Σαμούρη  Μάριο,  Χατζηπαλαμουτζή  Κατερίνα. 

Θερμά  συγχαρητήρια, επίσης, στους εκπαιδευτικούς κ. Γεωργακά Κωνσταντίνα και κ. Μερκούρη Νίκο που προετοίμασαν  τη ρητορική ομάδα  εργαζόμενοι εκτός ωραρίου όλη τη χρονιά.

Έχουμε την πεποίθηση ότι όταν δίνουμε ευκαιρίες στους μαθητές και τις μαθήτριες  να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, αποκτώντας σημαντικές δεξιότητες μέσα από ομαδικές πρακτικές και δραστηριότητες, τότε πραγματικά μας εντυπωσιάζουν με τα επιτεύγματά τους . Μας κάνουν όλους περήφανους και μας δίνουν ελπίδα για το μέλλον αυτού του τόπου!

  Η Διευθύντρια

 

Σύμφωνα με το μαθητή ομιλητή Χρυσόστομο Βρεττό: 

 Η εμπειρία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ήταν πολύ όμορφη και αξιομνημόνευτη. Το σημαντικότερο ήταν ότι η ρητορική ομάδα του σχολείου μας έδρασε συλλογικά δημιουργώντας τον λόγο μου και δείχνοντας μου συμπαράσταση. Επιπροσθέτως οι λόγοι όλων των ομιλητών ήταν ενδιαφέροντες,η συζήτηση καλλιέργησε τον διάλογο και ακούστηκαν οι φωνές κυρίως των παιδιών. Τέλος τέτοιες δράσεις αποδεικνύουν την ανάγκη για μια πιο βιωματική παιδεία καθώς και την επιθυμία για συνεργασία των μαθητών.

 

 

 

 

 

Για μια ακόμα χρονιά , το 7ο ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ  πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών  στο μεγάλο ερευνητικό κέντρο CERN στη Γενεύη (28/2-2/3/16). Το σχολείο, ανταποκρινόμενο στην επιθυμία των μαθητών για μάθηση και ενημέρωση πάνω σε επιστημονικά θέματα που απασχολούν τη διεθνή επιστημονική κοινότητα, οργάνωσε και υλοποίησε  την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών ερευνών CERN  στις 29/2/16 καθώς και στο Πολυτεχνείο της Λωζάνης στις 1/3/16. Την οργάνωση της εκδρομής ανέλαβε ο καθηγητής των Φυσικών Επιστημών κ. Χ.Τσάμης. Συμμετείχαν  45 μαθητές του σχολείου με συνοδούς ,εκτός από τον κ. Τσάμη, τους κ. Ε. Πετράκη (Βιολόγο), Δ. Κανελλόπουλο (Μαθηματικό) και Ι. Καλάκο ( Ηλεκτρονικό). Οι  μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του ανιχνευτή σωματιδίων ΑTLAS, στο κέντρο ελέγχου του καθώς και στα εργαστήρια ελέγχου ποιότητας υλικών. Επίσης, επισκέφθηκαν την έκθεση Microkosmos και συζήτησαν με ειδικούς επιστήμονες για τα πειράματα που διεξάγονται στο κέντρο και τις επιστημονικές εφαρμογές στην καθημερινή ζωή.

Ανεπανάληπτη εμπειρία ήταν επίσης και η επίσκεψη στο Πολυτεχνείο της Λωζάνης (EPFL) Εκεί  ο Έλληνας καθηγητής κ. Δημήτριος Κυρίτσης  Μηχανολόγος Μηχανικός έκανε μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση του Πολυτεχνείου( EPFL) και ανέπτυξε τις ευκαιρίες που παρέχονται στους ενδιαφερόμενους να φοιτήσουν εκεί. Προηγήθηκε παρουσίαση υποψήφιας διδάκτορος  με θέμα που σχετίζεται με ιατρική τεχνολογία ,που αναπτύσσεται στο εν λόγω ίδρυμα .

Την τελευταία ημέρα της εκπαιδευτικής επίσκεψης στις 2/3/16 οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές  επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στους χώρους του Πολυτεχνείο της Ζυρίχης (ETH) .

Οι εμπειρίες αυτές πράγματι διεύρυναν τους πνευματικούς ορίζοντες των μαθητών μας  και έδωσαν ώθηση και κίνητρα για βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους εκπαιδευτικού και επιστημονικού ενδιαφέροντος.

Η εκπαιδευτική  αυτή εκδρομή πραγματοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αφήνοντας στους συμμετέχοντες άριστες εντυπώσεις και εμπειρίες!